Kierownik Zespołu Obsługi

Kierownik Zespołu Obsługi
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Opis stanowiska
  • Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta.
  • Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi.
  • Tworzenie i implementacja procedur i standardów.
  • Szkolenie i rozwój członków zespołu.
  • Współpraca z personelem medycznym i innymi działami.
  • Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia pacjentów.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności zespołu.
  • Raportowanie wyników do przełożonego.
Wymagania:
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża medyczna.
  • Umiejętności zarządzania zespołem i organizacji pracy.
  • Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
  • Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista.
  • Znajomość systemów informatycznych medycznych mile widziana.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca w zgranym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

29.04.2025

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

śląskie / Wodzisław Śląski

- Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywanych prac w ramach prowadzonego zespołu;- Udział w spotkaniach koordynacyjnych z Inwestorem- koordynacja projektowo-wykonawcza w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej wskazanych inwestycji- realizacja...

04.04.2025

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

śląskie / Wodzisław Śląski

Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywanych prac w ramach prowadzonego zespołu, udział w spotkaniach koordynacyjnych z Inwestorem, koordynacja projektowo-wykonawcza w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej wskazanych inwestycji, realizacja robót...