Kierownik Zespołu Obsługi
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Opis stanowiska
- Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta.
- Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi.
- Tworzenie i implementacja procedur i standardów.
- Szkolenie i rozwój członków zespołu.
- Współpraca z personelem medycznym i innymi działami.
- Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia pacjentów.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności zespołu.
- Raportowanie wyników do przełożonego.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża medyczna.
- Umiejętności zarządzania zespołem i organizacji pracy.
- Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
- Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista.
- Znajomość systemów informatycznych medycznych mile widziana.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w zgranym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
Podobne oferty pracy
29.04.2025
Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
śląskie / Wodzisław Śląski
- Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywanych prac w ramach prowadzonego zespołu;- Udział w spotkaniach koordynacyjnych z Inwestorem- koordynacja projektowo-wykonawcza w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej wskazanych inwestycji- realizacja...
04.04.2025
Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
śląskie / Wodzisław Śląski
Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywanych prac w ramach prowadzonego zespołu, udział w spotkaniach koordynacyjnych z Inwestorem, koordynacja projektowo-wykonawcza w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej wskazanych inwestycji, realizacja robót...