Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
- Praca na wysokości powyżej 3 m.
- Obsługa klienta zewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
- Obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, niszczarka).
- Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w siedzibie inspektoratu oraz uczestniczenie w czynnościach kontrolnych, w trudnych warunkach terenowych, poza jego siedzibą.
- Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Siedziba inspektoratu znajduje się na IV piętrze budynku z windą nieprzystosowaną do potrzeb osób niewidomych lub słabowidzących.
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym, głuchoniemym.
Zakres zadań
- Rejestruje w systemie ESTIMA oraz EZD RP korespondencję przychodzącą i wychodzącą;
- Współprowadzi sekretariat Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
- Obsługuje pocztę elektroniczną kierowaną do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
- Udziela informacji interesantom;
- Przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz innych pism;
- Prowadzi sprawy związane z procesem budowlanym;
- Wykonuje inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość ustaw: prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw;
- Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
- Komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych;
- Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość programów ESTIMA Kancelaria, ESTIMA PINB, EZD RP
- Znajomość języka migowego
Podobne oferty pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
śląskie / Krzanowice
Obsługa programu elektronicznej obsługi i obiegu korespondencji, kontakt z klientami Urzędu, archiwizowanie dokumentacji.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - prowadzenie gminnej ewidencji zabytków oraz obsługa...
Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
śląskie / Wodzisław Śląski
Pomoc w realizacji zadań na stanowisku ds. obsługi paszportowej:- łączenie dostarczonych do punktu paszportowego dokumentów paszportowych z metryczkami;- układanie dokumentów paszportowych w szafach depozytowych;- udzielanie niezbędnych informacji...
URZĄD GMINY RUDZINIEC
śląskie / Rudziniec
KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy lub średnie o odpowiednim profilu...