Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 55,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
- Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu,
- Pomiary pracowników,
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
- Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
- Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
Od kandydata oczekujemy wysokiej kultury osobistej, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz znajomości obsługi komputera.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
- Pracę 2 dni w tygodniu - poniedziałek (12.00-15.00) i wtorek (5.00-10.00)
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu telefonicznego (numer pod przyciskiem).
Podobne oferty pracy
Concentrix
śląskie / Gliwice
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...
Transgourmet Polska
śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Klient portalu Praca.pl
śląskie / Gliwice
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...