Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim

Ogłoszenie numer: 10193534, z dnia 2025-09-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.

  • Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.

  • Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.

  • Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.

  • Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.

  • Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).

  • Możliwość relokacji do Katowic.

  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.

  • Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.

  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

08.09.2025

Concentrix

śląskie / Gliwice

Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...

07.09.2025

Elis Textile Service Sp. z o.o.

śląskie / Rybnik

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży, Wprowadzanie zgłoszeń i danych do...

06.09.2025

Transgourmet Polska

śląskie / Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...