Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Racibórz
Numer: StPr/25/0563
OBOWIĄZKI:
Wymagania: - wykształcenie min średnie; - łatwość nawiązywania kontaktów; - dobra organizacja czasu pracy; - wysoka kultura osobista; - prawo jazdy kat. B - bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office;Mile widziane:- znajomość programu Comarch Optima;- podstawowa wiedza lub doświadczenie w pracy z narzędziami/maszynami CNC; Główne zadania: - odbieranie i obsługa połączeń telefonicznych; - realizacja zamówień; - przyjmowanie i wydawanie lekkich przesyłek; - wsparcie w bieżących zadaniach biurowych;Oferujemy:- umowę o pracę;- odpowiedzialną i samodzielną pracę;- profesjonalne przygotowanie do pracy; szkolenie- niezbędne narzędzia pracy;- przyjazną atmosferę;
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Racibórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Podobne oferty pracy

20.04.2025

Concentrix

śląskie / Gliwice

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...

19.04.2025

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

śląskie / Gliwice

Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem...

17.04.2025

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

śląskie / Orzesze

Branża budowlana-ogrodzeniaProwadzenie biura, obsługa klienta, doradztwo, sprzedaż asortymentu, obsługa ksy fiskalnej.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-180 Orzesze PRACA W DNIACH I...