Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Komendy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30;
- Powyzej 4 godzin dziennie przy monitorze;
- Przy oświetleniu sztucznym naturalnym;
- Pomieszczenie usytuowane na I piętrze;
- Narzędzia pracy: komputer, kopiarka, drukarka, niszczarka, itp.;
- Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób niedowidzących, niedosłyszących, głuchoniemych;
Zakres zadań
- nalicza i rozlicza uposażenia, wynagrodzenia oraz pozostałe należności pracowników oraz prowadzi dokumentację płacową
- realizuje rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych wynikające z funkcji płatnika, sporządza dokumentację rozliczeniową i zgłoszeniową wymaganą przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- sporządza roczne deklaracje o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, zgodnie z obowiązującymi terminami
- sporządza dokumentacę dotyczącą wypłaty świadczeń należnych pracownikom
- prowadzi kartoteki magazynowe, dokonuje rozliczeń przy użyciu komputerowego programu magazynowego
- prowadzi dokumentację dotyczącą kasy zapomogowo pożyczkowej
- sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego
- prowadzi ewidencję analityczną majątku trwałego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość, rachunkowość zarządcza lub finansedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura i higiena osobista
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność obsługi elektronicznych systemów zarządzania dokumentem
- Umiejętność obsługi systemu Kadry i Płace, Płatnik, Magazyny WGM, PUE ZUS
- Prawo jazdy kat. B
Podobne oferty pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
śląskie / Wodzisław Śląski
Obsługa księgowa klientów Kancelarii (pełna księgowość + uproszczona).Sporządzanie deklaracji podatkowych i innych sprawozdań finansowo-księgowych.Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS).Sporządzanie, podpisywanie i zatwierdzanie...
Raven PL Sp. z o.o.
śląskie / Gliwice
Zakres obowiązków: Sporządzanie miesięcznych zamknięć w uzgodnionych terminach Sporządzanie pełnej ewidencji środków trwałych – klasyfikacja, wycena, amortyzacja, likwidacja Sporządzanie VAT i wszystkich niezbędnych raportów w celu wypełnienia...
Raven PL Sp. z o.o.
śląskie / Gliwice
Opis stanowiska: Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych Kontrolowanie poprawności danych dokumentów księgowych i podatkowych Przeprowadzanie inwentaryzacji kont, uzgadnianie kont Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku...